آخرین اخبار
۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
آزار در سایه تهدید | مهناز چگونه در دام نعیم افتاد؟
بازدید:۱۳۲
صد آنلاین | حقیقت تلخ تجاوز: مهناز علیه نعیم و همسرانش شکایت کرد.
کد خبر : ۱۲۰۳۹۸

تجاوز هولناک در همسایگی: مهناز در دام نعیم و همسرانش

به گزارش صد آنلاین،در یک روز عادی، شکایت یک دختر جوان به نام مهناز پرده از واقعیتی تلخ برداشت که نشان‌دهنده‌ٔ جنایات هولناک در سایه فریب و تهدید است. مهناز، دختری افغان، به پلیس مراجعه و از نعیم، همسایه‌اش، و دو همسرش شکایت کرد. ادعای او حاکی از تجاوز و تهدید بود، و این پرونده توجه بسیاری را به خود جلب کرد. در این گزارش، به جزئیات این پرونده و روند رسیدگی به آن خواهیم پرداخت.

 


شکایت مهناز

مهناز در اظهارات خود به پلیس گفت: «نعیم و دو همسرش همسایه‌های ما هستند و او به من گفت که می‌تواند برایم پاسپورت بگیرد تا به راحتی به افغانستان بروم. من که فریب حرف‌های او را خورده بودم، به خانه‌اش رفتم، اما در آنجا به تله‌اش افتادم.» او ادامه داد: «نعیم به من تجاوز کرد و از من فیلم گرفت و تهدید کرد که اگر به کسی بگویم، فیلم را پخش می‌کند و آبرویم را می‌برد. با این حال، من تصمیم گرفتم تا از او شکایت کنم.»

 


بازداشت نعیم و شکایات مشابه

پس از شکایت مهناز، نعیم ۳۵ ساله ردیابی و بازداشت شد، اما او هیچ‌گونه اتهامی را نپذیرفت. در ادامه، دو نفر از بستگان نعیم نیز به پلیس مراجعه کردند و شکایت مشابهی مطرح کردند. یکی از آنها گفت: «وقتی به خانه آنها رفته بودم، نعیم مرا آزار داد و از من فیلم گرفت. او بارها مرا به تله شیطانی‌اش انداخت و هر بار که به همسرانش اعتراض می‌کردم، آنها می‌گفتند محرم نعیم شده‌ام و او گناهی مرتکب نشده است.»

 


روند رسیدگی به پرونده

پرونده با افشای جنایت سیاه نعیم به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد و نعیم و دو همسرش برای دفاع از خود در دادگاه حاضر شدند. مهناز در جلسه دادگاه خواستار اشد مجازات برای نعیم و همسرانش شد و گفت: «من پاسپورت نداشتم و نمی‌توانستم به افغانستان بروم. فریب نعیم را خوردم و در حالی که دو همسرش در خانه بودند، به آنجا رفتم. آنها در حیاط در حال مصرف مواد مخدر بودند که به من هم تعارف کردند.»

 


اظهارات شاکی

مهناز در ادامه گفت: «وقتی به خانه نعیم رفتم، ناگهان بیهوش شدم و وقتی به هوش آمدم، در اتاق برهنه بودم و دو همسر نعیم بالای سرم ایستاده بودند. آنها از من خواستند تا لباس‌هایم را بپوشم و به خانه بروم. اما نعیم به من فیلمی نشان داد که شوکه شدم و فهمیدم که او مرا آزار داده است. او تهدید کرد که اگر به کسی بگویم، فیلم را پخش می‌کند.»

 


دفاع از نعیم

در مقابل، نعیم اتهامات را رد کرده و ادعا کرد که مهناز با میل خود به خانه‌اش آمده و او صیغه‌اش بوده است. این ادعا با واکنش شدید مهناز روبه‌رو شد و او گفت: «من نامزد داشتم و به هیچ وجه همسر موقت نعیم نبوده‌ام.»

 


دفاع همسران نعیم

دو همسر نعیم نیز به اتهام معاونت در فساد در دادگاه حاضر شدند و آنها نیز اتهام خود را نپذیرفتند. آنها مدعی شدند که مهناز و دو زن دیگر که از آنها شکایت کرده‌اند، همسران موقت نعیم بوده‌اند.

 

 

پرونده مهناز و نعیم نشان‌دهنده یک واقعیت تلخ در جامعه است که دختران جوان می‌توانند به راحتی قربانی فریب و تهدید شوند. این پرونده همچنان در دست بررسی است و باید دید که دادگاه چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا عدالت برای مهناز و دیگر قربانیان این جنایت برقرار خواهد شد یا خیر.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها